ОГОЛОШУЄТЬСЯ ПОДЯКА

13.04.2014 17:05

Участь у конкурсі "Учитель року - 2014" у номінації "Географія" дала можливість, а точніше шанс, заявити про себе як про педагога, як про особистість. Усі - учасники, дипломанти, лауреати, переможці отримують новий статус. Доля була прихильною до мене - я привезла на Волинь  ІІ місце  і диплом Лауреата Всеукраїнського конкурсу "Учитель року"

Знаю, що мій успіх - це успіх моїх наставників. 

Хочу щиро подякувати Лесі Богданівні Сушик - методисту управління освіти Луцької міської ради,  Ірині Вікторівні Шинкарук- завідувачу відділу новацій та передових педагогічних технологій ВІППО, Наталії Володимирівні Григорєвій - завідувачу відділу природничих дисциплін ВІППО, Надії Степанівні Пушкар - учителю - методисту, народному учителю України. 

Любі мої наставники! 

Дякую вам за методичну допомогу і дружню підтримку, за цінні поради і ефективні підказки. Впевненість у власних силах, уміння швидко зорієнтуватись у, на перший погляд, безвихідній ситуації,  готовність до будь - яких випробувань - усе це в мені   від вас!

Важка і почесна вершина - лаври Всеукраїнського рівня. Та я подолала її завдяки вашій підтримці!

Щиро бажаю вам здоровя, відчуття повноти і неповторності життя, невичерпних творчих сил і Божої благодаті.