Географія після уроків

Конференція у 9-А класі

11.12.2015 22:43
Тема: Дніпровські водосховища Мета :отримати інформацію щодо історії створення водосховищ на Дніпрі, їх географії та зробити висновки  щодо наслідків створення  цих водосховищ. Проблемне питання: Че кати не можна спустити ! (Поставити розділовий...

Екскурсія в природу “ Дослідження місцевих ландшафтів”. Складання гербарію рослин

03.11.2014 21:14
Люби природу не як символ душі своєї. Люби природу не для себе люби для неї. Вона  –  не тільки тема вірша або картини –  В ній є висоти незміримі  й святі глибини. У неї є душа могуча, порив є в неї, Що більші над усі пориви душі твоєї. Вона – це мати. Будь же...

Свято “Географам – карти в руки”

03.11.2013 21:13
Мета: широко поширювати надбання географічної науки, сприяти нагромадженню географічних знань. Розвивати ініціативу,  творчу та ділову активність, готовність до екологічної діяльності,  навички міжособистісного спілкування, формувати інтелектуальну особистість, виховувати  почуття...

Географічний крос

03.11.2013 21:12
Мета: закріпити, узагальнити та розширити  знання  учнів з  географії у ігровій  формі;  розвивати пізнавальний інтерес до цієї галузі науки,  розвивати творчу активність. Розвивати вміння приймати правильне рішення, логічно мислити, працювати в...

Брейн-ринг

03.11.2013 21:11
Слово брейн англійською  мовою означає мозок, ринг - арена .   Умови гри 1. Команди займають свої місця за гральними столиками 2. Ведучий зачитує питання, після якого звучить сигнал. Відповідати можна лише після сигналу 3. Про готовність команди свідчить піднятий...

Географічна вікторина “ Люби і знай свій рідний край”

03.11.2013 20:15
Мета:  розвивати практичні та ігрові навички у складі сформованих команд, ерудицію, логіку, фантазію; навчати зібраності, вміння приймати рішення в критичних ситуаціях, популяризувати  краєзнавчі дослідження, залучати учнів до вивчення та збереження природних багатств рідної землі,...